Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія)

Кириченко С. В. (2015) Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (81). С. 154–159. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32.pdf]
Preview
Текст
32.pdf

Завантажити (574kB) | Preview

Анотація

У статті проведено огляд навчальної програми, яка пропонувалась обдарованим учням протягом
останніх трьох десятиліть у штаті Новий Південний Уельс (Австралія), проаналізовано політику і
практику Департаменту освіти штату стосовно навчання таких учнів, а також програм та заходів,
що надаються здібним учням державних шкіл. Також описано структуру системи освіти в Новому
Південному Уельсі, проводиться аналіз видатної доповіді Е. Браггетта в 1985 році в шкільній комісії
Австралійської Співдружності стосовно освіти обдарованих та висвітлено шляхи подальшого її
розвитку у цьому штаті.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: обдарованість, талант, освіта, шкільна програма, Австралія
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 10:16
Оновлення: 23 Вер 2015 10:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18632
ДСТУ 8302:2015: Кириченко С. В. Аналіз освіти обдарованих учнів у штаті Новий Південний Уельс (Австралія). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 3 (81). С. 154–159.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу