Вознюк О. В. (2014) Педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців. Українська полоністика. № 11. С. 220–225. ISSN 2220-4555.
Preview
27.pdf
Завантажити (567kB) | Preview
Анотація
Розглядаються педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок про певне узгодження головних освітніх цілей у царині української та польської педагогічної науки, які виявляють три наріжні напрями: формування особистості; формування громадянина-патріота; формування компетентного фахівця
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Жовт 2015 08:52 |
Оновлення: | 07 Жовт 2015 08:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18727 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців. Українська полоністика. 2014. № 11. С. 220–225. |