Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців

Вознюк О. В. (2014) Педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців. Українська полоністика. № 11. С. 220–225. ISSN 2220-4555.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (567kB) | Preview

Анотація

Розглядаються педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок про певне узгодження головних освітніх цілей у царині української та польської педагогічної науки, які виявляють три наріжні напрями: формування особистості; формування громадянина-патріота; формування компетентного фахівця

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Жовт 2015 08:52
Оновлення: 07 Жовт 2015 08:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18727
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Педагогічні цілі як предмет вивчення українських та польських науковців. Українська полоністика. 2014. № 11. С. 220–225.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу