Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії

Дєнічєва О. І. (2015) Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 4(48). С. 59–66.

[thumbnail of Denicheva_stattikonf.pdf]
Preview
Текст
Denicheva_stattikonf.pdf

Завантажити (443kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 29 Жовт 2015 08:08
Оновлення: 29 Жовт 2015 08:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18981
ДСТУ 8302:2015: Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 4(48). С. 59–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу