Дєнічєва О. І. (2015) Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 4(48). С. 59–66.
Preview
Denicheva_stattikonf.pdf
Завантажити (443kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Л.П. Макарчук |
Дата подачі: | 29 Жовт 2015 08:08 |
Оновлення: | 29 Жовт 2015 08:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18981 |
ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії. Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 4(48). С. 59–66. |