Електронна бібліотека Житомирського державного університету

The marketing effect

Svintsitskiy V. J. (2015) The marketing effect. Трансформація мовного образу сучасного фахівця: матеріали Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 15 квітня 2015 р... С. 163–164.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (192kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 04 Лист 2015 07:28
Оновлення: 04 Лист 2015 07:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19120
ДСТУ 8302:2015: Svintsitskiy V. J. The marketing effect. Трансформація мовного образу сучасного фахівця: матеріали Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 15 квітня 2015 р.. 2015.. С. 163–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу