Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Гуманітарна парадигма як життєдайна платформа сучасної освіти

Саух П. Ю., Саух Ю. П. (2015) Гуманітарна парадигма як життєдайна платформа сучасної освіти. Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів. С. 483–495.

[thumbnail of Gumanitarna paradygma.pdf]
Preview
Текст
Gumanitarna paradygma.pdf

Завантажити (196kB) | Preview

Анотація

На основі філософсько-наукового аналізу проблем розвитку освіти обґрунтовано роль і значення гуманітарної парадигми як життєдайної платформи освіти ХХІ століття. Доведено, що гуманітарна парадигма як парадигма цілісності пізнання виступає основою генетичної пов’язаності знань, умінь, компетентностей, моральних імперативів і життєвих цінностей, які в сукупності сприяють ефективному індивідуальному розвитку й соціалізації людини. Запропоновано алгоритм імплементації стратегії гуманітарної парадигми шляхом переходу від «школи знання» до «школи розуміння», збагачення світоглядної й ціннісно-духовної складової освіти та синергії навчання і виховання. Показано, що прорив до якісно нових загальнопедагогічних позицій, вихід навчання і виховання на рівень глибинних системних проектів можливий лише на основі педагогіки співробітництва та амерологічної педагогіки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Гуманітарна парадигма, школа розуміння, педагогіка співробітництва, едукативне середовище, амерологічна педагогіка, мудрість, новий гуманізм.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Віктор Миколайович Заглада
Дата подачі: 04 Лист 2015 12:57
Оновлення: 04 Лист 2015 12:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19169

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу