Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Матеріали за дослідженням. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.
Semenets_Metodologiya_rozvyvalnogo_navch.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності.
Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів.
| Тип ресурсу: | Звіт (Матеріали за дослідженням) |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 17 Груд 2015 11:17 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19560 |


