Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологія і теорія розвивального навчання математики

Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Матеріали за дослідженням. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.

[thumbnail of Semenets_Metodologiya_rozvyvalnogo_navch.pdf]
Preview
Текст
Semenets_Metodologiya_rozvyvalnogo_navch.pdf

Завантажити (293kB) | Preview

Анотація

У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності.
Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів.

Тип ресурсу: Звіт (Матеріали за дослідженням)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 17 Груд 2015 09:17
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19560

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу