Семенець С. П., Семенець Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти».. С. 22–23.
Preview
Semenec.pdf
Завантажити (218kB) | Preview
Анотація
У роботі представлено концептуальні засади
особистісно-розвивальної математичної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерес до математики, навчально-математична діяльність,математичні здібності, концептуальна модель |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 22 Груд 2015 13:41 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19632 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П., Семенець Л. М. Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». 2015.. С. 22–23. |