Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції.. С. 87–89.
Preview
Semenets_Metodologiya_i_teoriya_rozvyvalnogo_navch_matem.pdf
Завантажити (447kB) | Preview
Анотація
У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методологія, теорія, розвивальне навчання математики |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 28 Груд 2015 10:12 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. 2015.. С. 87–89. |