Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід

Колесник Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск. № 85. С. 58–63.

[thumbnail of Колесник Н.pdf]
Preview
Текст
Колесник Н.pdf

Завантажити (168kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 04 Січ 2016 21:40
Оновлення: 04 Жовт 2016 12:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19784
ДСТУ 8302:2015: Колесник Н. Є. Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск. 2015. № 85. С. 58–63.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу