Семенець С. П. (1997) До питань методичної системи роботи вчителя із здібними та обдарованими з математики учнями при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. Евристика та дидактика точних наук. № 6. С. 30–34.
Preview
Semenets_Do_pytan_metodychnoji_systemy.pdf
Завантажити (279kB) | Preview
Анотація
У роботі розкрито роль творчих робіт з математики при роботі із здібними та обдарованими учнями, показано вплив процесу формування людини,пріоритетів її особистих якостей, життєвих установок безпосередньо на економічний розвиток країни.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 13 Січ 2016 18:18 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:59 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19851 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. До питань методичної системи роботи вчителя із здібними та обдарованими з математики учнями при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. Евристика та дидактика точних наук. 1997. № 6. С. 30–34. |


