Семенець С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. С. 178–180. ISSN 966-7603-43-1.
Preview
Semenets_Aspekty_realizatsii_rozvyvayuchoji_funktsiji.pdf
Завантажити (413kB) | Preview
Анотація
У роботі обґрунтовуються психолого-педагогічні особливості навчання математики, що забезпечують реалізацію розвивального навчання; виділяються основні форми, методи та засоби цього процесу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 15 Січ 2016 13:15 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:57 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19895 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики.. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. 2002. С. 178–180. |


