Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики.

Семенець С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка.. С. 178–180. ISSN 966-7603-43-1.

[thumbnail of Semenets_Aspekty_realizatsii_rozvyvayuchoji_funktsiji.pdf]
Preview
Текст
Semenets_Aspekty_realizatsii_rozvyvayuchoji_funktsiji.pdf

Завантажити (413kB) | Preview

Анотація

У роботі обґрунтовуються психолого-педагогічні особливості навчання математи­ки, що забезпечують реалізацію розвивального навчання; виділяються ос­новні форми, методи та засоби цього процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 15 Січ 2016 11:15
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19895
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики.. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. 2002.. С. 178–180.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу