Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи

Марущак О. М. (2015) Психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань у навчально-виховному процесі початкової школи. Народна освіта. Наукове електронне фахове видання.. С. 1–6.

[thumbnail of 2015 Психолого-педагогчн особливост використання дитячих перодичних видань у навчально-виховному процес початкової школи.pdf]
Preview
Текст
2015 Психолого-педагогчн особливост використання дитячих перодичних видань у навчально-виховному процес початкової школи.pdf

Завантажити (423kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні особливості використання дитячих періодичних видань
у навчально-виховному процесі початкової школи. Розглянуто психологічні вимоги до часописів
відповідно до певної вікової аудиторії (змістове навантаження, ілюстративність, жанрова
різноманітність наповнення видання). Акцентовано увагу на вимогах нормативних документів про
творення та використання дитячої періодики. Досліджено педагогічні рекомендації щодо
застосування преси для школярів у процесі навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дитячі періодичні видання, психолого-педагогічні особливості видань для дітей,навчально-виховний процес початкової школи.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Січ 2016 15:27
Оновлення: 22 Січ 2016 15:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20034

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу