Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах

Гордієнко О. А. (2014) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки. № 3. С. 151–155.

[thumbnail of Cтаття Гордєнко, Нжин.pdf]
Preview
Текст
Cтаття Гордєнко, Нжин.pdf

Завантажити (346kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми вивчення морфемної будови слова на уроках рідної мови в початкових класах в аспекті його розвивальних можливостей для учнів. Розв’язання означених проблем є досить актуальним для формування професійних умінь студентів – майбутніх учителів початкової школи у викладанні рідної мови. Розкрито актуальність висвітлення означених проблем, проаналізовано їх місце в сучасних лінгвометодичних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам описано спеціальні вправи, які реалізовують розвивальну спрямованість уроків вивчення словотвору. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: словотвір, морфемна структура слова, словотвірна основа, похідна основа, морфемно-аналітичні уміння, розвиток мовлення учнів, збагачення словника учнів, мовленнєвий підхід до вивчення словотвору.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Січ 2016 15:28
Оновлення: 22 Січ 2016 15:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20035
ДСТУ 8302:2015: Гордієнко О. А. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки. 2014. № 3. С. 151–155.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу