Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічний аспект використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі

Чупріна О. В. (2014) Психолого-педагогічний аспект використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць).. № 5. С. 177–181.

[thumbnail of 14Чупріна О. МАН.pdf]
Preview
Текст
14Чупріна О. МАН.pdf

Завантажити (351kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито психолого-педагогічні аспекти використання мультимедійних технологій в початковій школі. Визначено особливості впливу інформаційних засобів навчання на формування дитячої психіки. Окрема увага приділяється гігієнічним норм при використання мультимедіа у навчально-виховному процесі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мультимедійні технології, гігієнічні норми, психологічні особливості, початкова школа.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Січ 2016 23:19
Оновлення: 22 Січ 2016 23:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20044
ДСТУ 8302:2015: Чупріна О. В. Психолого-педагогічний аспект використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць).. 2014. № 5. С. 177–181.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу