Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології

Чупріна О. В. (2014) Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року).. С. 193–195.

[thumbnail of 14Чупріна тези Кіровогр.pdf]
Preview
Текст
14Чупріна тези Кіровогр.pdf

Завантажити (218kB) | Preview

Анотація

Будь-яка система навчання припускає наявність як позитивних, так і негативних аспектів. Використання мультимедійних технологій в початковій школі припускає в основному орієнтування на ігрові форми, на роботу з програмним забезпеченням ігрового й навчально-тренувального характеру. Зрозуміло, що ігрова навчальна діяльність є дуже привабливою для молодших школярів. Але комп'ютерна ігрова і навчальна види діяльності мають деяку специфіку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технологія, мультимедіа, початкова школа, психологічні особливості учня
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 22 Січ 2016 23:19
Оновлення: 22 Січ 2016 23:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20045
ДСТУ 8302:2015: Чупріна О. В. Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року). 2014.. С. 193–195.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу