Чупріна О. В. (2014) Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року).. С. 193–195.
14Чупріна тези Кіровогр.pdf
Завантажити (218kB) | Preview
Анотація
Будь-яка система навчання припускає наявність як позитивних, так і негативних аспектів. Використання мультимедійних технологій в початковій школі припускає в основному орієнтування на ігрові форми, на роботу з програмним забезпеченням ігрового й навчально-тренувального характеру. Зрозуміло, що ігрова навчальна діяльність є дуже привабливою для молодших школярів. Але комп'ютерна ігрова і навчальна види діяльності мають деяку специфіку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технологія, мультимедіа, початкова школа, психологічні особливості учня |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 22 Січ 2016 23:19 |
Оновлення: | 22 Січ 2016 23:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20045 |
ДСТУ 8302:2015: | Чупріна О. В. Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року). 2014.. С. 193–195. |