Прус А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс. № 14. С. 372–376.
peddysk_2013_14_79.pdf
Завантажити (246kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного
підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності
учнів класів суспільно-гуманітарного напряму
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 05 Лют 2016 13:54 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20175 |
ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс. 2013. № 14. С. 372–376. |