Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму

Прус А. В. (2013) Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс. № 14. С. 372–376.

[thumbnail of peddysk_2013_14_79.pdf]
Preview
Текст
peddysk_2013_14_79.pdf

Завантажити (246kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто зміст та обсяг понять компетенція, компетентність,математична компетентність, компетентнісний підхід; проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями; з’ясовано особливості реалізації компетентнісного
підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації; акцентовано на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності
учнів класів суспільно-гуманітарного напряму

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Математична компетентність, компетентнісний підхід, суспільно- гуманітарний напрям, прикладна спрямованість математики.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 05 Лют 2016 13:54
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20175
ДСТУ 8302:2015: Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. Педагогічний дискурс. 2013. № 14. С. 372–376.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу