Семенець С. П. (2008) Геометричні місця точок площини: постановка та розв'язування навчальних задач. Математика в школі. № 9. С. 28–31.
Preview
Semenets_Geometrychni_mistsya_tochok.pdf
Завантажити (961kB) | Preview
Анотація
У статті визначено навчальні задачі, які мають ставитися в процесі вивчення школярами геометричних місць точок площини;
спроектовано моделі навчальної діяльності школярів у процесі розв’язування частинних геометричних задач на відшукання геометричних місць точок (ГМТ); побудовано навчальну модель методу ГМТ та реалізовано її в процесі розв’язування задач конструктивної геометрії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 09 Лют 2016 08:27 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20198 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Геометричні місця точок площини: постановка та розв'язування навчальних задач. Математика в школі. 2008. № 9. С. 28–31. |