Семенець С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі. № 11-12. С. 26–30.
Preview
Semenets_Osobystisno_rozvyvalnyj_pidhid.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-методичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема
тики; наведено приклад реалізації побудованої навчально-методичної схеми під час вивчення старшокласниками ірраціональних рівнянь.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 09 Лют 2016 08:27 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі. 2008. № 11-12. С. 26–30. |