Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання

Семенець С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі. № 11-12. С. 26–30.

[thumbnail of Semenets_Osobystisno_rozvyvalnyj_pidhid.pdf]
Preview
Текст
Semenets_Osobystisno_rozvyvalnyj_pidhid.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-мето­дичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема­
тики; наведено приклад реалізації побудованої на­вчально-методичної схеми під час вивчення стар­шокласниками ірраціональних рівнянь.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 09 Лют 2016 08:27
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі. 2008. № 11-12. С. 26–30.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу