Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів

Климова К. Я. (2010) Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів. РУТА, Житомир.

[thumbnail of монографія Климова.pdf]
Preview
Текст
монографія Климова.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

У монографії представлено методичну систему формування
мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів-
нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та
власне методичних принципів навчання української мови у вищій
школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних
засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили
авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми,
методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та
впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів.
Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію
навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної
діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх
учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали.
Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ,
магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться
проблемами культури професійного педагогічного спілкування.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 14 Лют 2016 08:12
Оновлення: 14 Лют 2016 08:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20234

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу