Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування

Басюк Н. А. (2014) Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал. № 11. С. 51–56.

[thumbnail of Basjuk1.pdf]
Preview
Текст
Basjuk1.pdf

Завантажити (117kB) | Preview

Анотація

Педагогічне спілкування виступає як спосіб здійснення педагогічної діяльності й реалізації її соціальних цілей завдяки комунікативній культурі педагога. Власною комунікативною культурою педагог вищої школи формує у студентів ті особистісні якості та комунікативні вміння, які, трансформуючись, утворюють і їхню культуру спілкування. Це дасть можливість у перспективі значно підвищити культуру спілкування майбутніх фахівців. Високий рівень сформованості комунікативної культури педагога сприятиме налагодженню ефективного педагогічного спілкування з вихованцями на основі знань про етику спілкування, педагогічний такт і майстерність.
У статті розглядається проблема ролі та місця комунікативної культури педагога вищої школи у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Здійснюється теоретичний аналіз поняття «комунікативна культура» педагога вищої школи як головного аспекту педагогічного спілкування, змісту її компонентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: комунікативна культура педагога, вища школа, педагогічне спілкування, комунікативні установки, комунікативні знання, комунікативні уміння.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 15 Лют 2016 07:57
Оновлення: 15 Лют 2016 07:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20252
ДСТУ 8302:2015: Басюк Н. А. Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал. 2014. № 11. С. 51–56.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу