Басюк Н. А. (2014) Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал. № 11. С. 51–56.
Basjuk1.pdf
Завантажити (117kB) | Preview
Анотація
Педагогічне спілкування виступає як спосіб здійснення педагогічної діяльності й реалізації її соціальних цілей завдяки комунікативній культурі педагога. Власною комунікативною культурою педагог вищої школи формує у студентів ті особистісні якості та комунікативні вміння, які, трансформуючись, утворюють і їхню культуру спілкування. Це дасть можливість у перспективі значно підвищити культуру спілкування майбутніх фахівців. Високий рівень сформованості комунікативної культури педагога сприятиме налагодженню ефективного педагогічного спілкування з вихованцями на основі знань про етику спілкування, педагогічний такт і майстерність.
У статті розглядається проблема ролі та місця комунікативної культури педагога вищої школи у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Здійснюється теоретичний аналіз поняття «комунікативна культура» педагога вищої школи як головного аспекту педагогічного спілкування, змісту її компонентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | комунікативна культура педагога, вища школа, педагогічне спілкування, комунікативні установки, комунікативні знання, комунікативні уміння. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Лют 2016 07:57 |
Оновлення: | 15 Лют 2016 07:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20252 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал. 2014. № 11. С. 51–56. |