Прус А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі. № 2. С. 11–15.
Preview
Prus_Piramidy.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті сформульовано загальну концепцію реалізації приклад
ної спрямованості систематичного курсу стереометрії у школі; запропоновано втілення цієї моделі на прикладі вивчення піраміди.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 15 Лют 2016 09:41 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20271 |
ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі. 2005. № 2. С. 11–15. |