Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів

Підгурська В. Ю. (2013) Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки". № 3. С. 318–325.

[thumbnail of ст. МАН 2013.pdf]
Preview
Текст
ст. МАН 2013.pdf

Завантажити (349kB) | Preview

Анотація

У площині формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів теоретико-методологічні основи навчання повинні мати лінгвістичне підґрунтя. Потрібно визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого забезпечить високий рівень мовнокомунікативних умінь, поглибить розуміння майбутніми педагогами значення мови у сучасному інформаційному просторі, підвищить рівень культури мовлення, мотивацію студентів до українськомовного самонавчання і самовдосконалення протягом усього життя.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентність, учитель-класовод, культура мовлення, самонавчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 18 Лют 2016 18:48
Оновлення: 18 Лют 2016 18:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20299
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки". 2013. № 3. С. 318–325.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу