Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі

Семенець С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 25. С. 106–109. ISSN 966-7507-0-5.

[thumbnail of Semenets_Osoblyvosti_realizatsiji.pdf]
Preview
Текст
Semenets_Osoblyvosti_realizatsiji.pdf

Завантажити (361kB) | Preview

Анотація

Обгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є
сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освіти

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 19 Лют 2016 08:42
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20309
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. 2006. № 25. С. 106–109.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу