Семенець С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання. № 53. С. 15–20.
Preview
Semenets_Kontseptsiya_vyvchennya_kursu.pdf
Завантажити (731kB) | Preview
Анотація
У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі
психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриття
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 19 Лют 2016 08:44 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20311 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання. 2008. № 53. С. 15–20. |