Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід)

Семенець С. П. (2008) Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання. № 53. С. 15–20.

[thumbnail of Semenets_Kontseptsiya_vyvchennya_kursu.pdf]
Preview
Текст
Semenets_Kontseptsiya_vyvchennya_kursu.pdf

Завантажити (731kB) | Preview

Анотація

У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі
психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриття

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 19 Лют 2016 08:44
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20311
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. Концепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід). Нові технології навчання. 2008. № 53. С. 15–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу