Ковальова Т. П. (2015) Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 8–14. ISSN 2076-6173.
Preview
8-14.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у
стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового
повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного
й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно-
прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія, експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лют 2016 09:43 |
Оновлення: | 23 Лют 2016 11:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20336 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальова Т. П. Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 8–14. |