Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П. (2015) Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 8–14. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 8-14.pdf]
Preview
Текст
8-14.pdf

Завантажити (293kB) | Preview

Анотація

У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у
стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового
повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного
й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно-
прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія, експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лют 2016 09:43
Оновлення: 23 Лют 2016 11:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20336
ДСТУ 8302:2015: Ковальова Т. П. Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 8–14.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу