Антонов О. В. (2015) Освіта персонажа як компонент його комунікативного стилю (на матеріалі сучасної американської драми). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 28–32. ISSN 2076-6173.
28-32.pdf
Завантажити (200kB) | Preview
Анотація
У статті представлено дослідження впливу освіти персонажів сучасної американської драми на їх
комунікативний стиль. З’ясовано, що освіта – важливий компонент соціального статусу, який
характеризує основні стилістичні, граматичні, лексичні та фонетичні особливості комунікативного
стилю персонажів, арсенал стратегій і тактик, що використовуються для досягнення комунікативної
мети. Доведено, що рівень освіченості впливає на аналіз комунікантом поточної комунікативної
ситуації та адекватність (з його точки зору) відбору способів та засобів донесення інформації до
адресата.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | комунікативний стиль, персонажне мовлення, рівень освіти, соціальний статус |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лют 2016 10:14 |
Оновлення: | 23 Лют 2016 10:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20341 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонов О. В. Освіта персонажа як компонент його комунікативного стилю (на матеріалі сучасної американської драми). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 28–32. |