Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови

Дєньгаєва С. В. (2015) Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 26–30. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26-30.pdf]
Preview
Текст
26-30.pdf

Завантажити (381kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему сучасних освітніх технологій, роль та переваги медіаосвітніх
технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови у порівнянні з традиційними.
Проаналізовано вплив медіаосвітніх технологій на навчально-виховний процес та формування
професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Класифіковано медіаосвітні
технології залежно від виду мовленнєвої діяльності: імітаційно-компілятивні, навчально-ситуативні,
самостійно-креативні

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: медіаосвіта, медіаосвітні технології, підготовка майбутнього вчителя іноземної мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2016 10:41
Оновлення: 03 Лист 2016 07:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20381
ДСТУ 8302:2015: Дєньгаєва С. В. Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 26–30.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу