Дєньгаєва С. В. (2015) Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 26–30. ISSN 2076-6173.
26-30.pdf
Завантажити (381kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему сучасних освітніх технологій, роль та переваги медіаосвітніх
технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови у порівнянні з традиційними.
Проаналізовано вплив медіаосвітніх технологій на навчально-виховний процес та формування
професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Класифіковано медіаосвітні
технології залежно від виду мовленнєвої діяльності: імітаційно-компілятивні, навчально-ситуативні,
самостійно-креативні
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | медіаосвіта, медіаосвітні технології, підготовка майбутнього вчителя іноземної мови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Лют 2016 10:41 |
Оновлення: | 03 Лист 2016 07:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20381 |
ДСТУ 8302:2015: | Дєньгаєва С. В. Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 26–30. |