Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект

Пономаренко Н. Г. (2015) Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 88–91. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 88-91.pdf]
Preview
Текст
88-91.pdf

Завантажити (349kB) | Preview

Анотація

В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки
експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний
досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку
освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові
вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти.
Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: додаткова професійна освіта, експерт з освіти, освітні програми, підготовка експертів в галузі освіти, професійні компетенції
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:41
Оновлення: 25 Лют 2016 09:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20436
ДСТУ 8302:2015: Пономаренко Н. Г. Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 88–91.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу