Костюк Ю. С. (2016) Взаємозв'язок показників спеціальної фізичної підготовленості у баскетболі з психофізіологічними особливостями учнів п'ятих класів сільських малокомплектних шкіл. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Т. 15, № (70)16. С. 56–59. ISSN 2311-5491.
Науковий_часопис_НПУ_імені_М._Костюкdocx (3).PDF
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано цінність баскетболу в системі фізичної культури школярів як комплексного засобу фізичного розвитку, зміцнення здоров'я, формування життєво важливих умінь і навичок, розвитку творчих здібностей і психофізіологічних якостей. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу сільських малокомплектних шкіл. Розглядаються питання впливу психофізіологічних показників розвитку організму учнів п'ятих класів сільських малокомплектних шкіл на процес оволодіння руховими діями у баскетбол/. Встановлено найбільш інформативні психофізіологічні показники для рухових умінь як у хлопців, так і у дівчат середньої школи в процесі занять баскетболом з урахуванням віку. Проведено кореляційний аналіз між даними показниками спеціальної фізичної підготовленості у баскетболі та психофізіологічними показниками досліджуваних учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | учні, психофізіологічні показники, спеціальна фізична підготовленість, баскетбол. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 06 Квіт 2016 07:31 |
Оновлення: | 06 Квіт 2016 07:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20706 |
ДСТУ 8302:2015: | Костюк Ю. С. Взаємозв'язок показників спеціальної фізичної підготовленості у баскетболі з психофізіологічними особливостями учнів п'ятих класів сільських малокомплектних шкіл. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2016. Т. 15, № (70)16. С. 56–59. |