Григор’єва І. Г. (2016) Педагогічний програмний засіб GRAN1 як один із шляхів візуалізації математичної задачі та її розв’язання. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016».. С. 224–225.
Preview
HryhorievaIKT2016.pdf
Завантажити (562kB) | Preview
Анотація
В умовах реалізації євроінтеграційних освітніх процесів у нашій країні, а також інтенсивного переходу до сучасного інформаційного суспільства шляхом розробки, впровадження та використання у традиційній системі вищої освіти сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, значної актуальності набуває проблема дослідження педагогічних програмних засобів в процесі підготовки майбутніх учителів математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 26 Квіт 2016 11:06 |
Оновлення: | 26 Квіт 2016 11:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20831 |
ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва І. Г. Педагогічний програмний засіб GRAN1 як один із шляхів візуалізації математичної задачі та її розв’язання. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». 2016.. С. 224–225. |