Семенець С. П. (2015) Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник. № 6. С. 93–102.
Preview
Semenets_Fenomen_pedagogichnoji_diyalnost.pdf
Завантажити (251kB) | Preview
Анотація
За результатами змістово-теоретичного та структурно-системного аналізу розкрито зміст і структуру педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Обґрунтовано думку, що концепція моделі педагогічної діяльності О. К. Дусавицького дозволяє дослідити процес становлення й розвитку педагога як особистості, професіонала і творця. Особистісні чинники педагогічної діяльності в розвивальному навчанні представлено як його іманентно властиві атрибути, серед яких виокремлено ключову професійно-особистісну позицію педагога щодо питання взаємовідношення навчання, розвитку і виховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна діяльність, розвивальне навчання, професійно-особистісні якості вчителя. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 13 Трав 2016 09:42 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20944 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Феномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Андрагогічний вісник. 2015. № 6. С. 93–102. |