Семенець С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. № 47. С. 118–125. ISSN 2304-4470.
Preview
Semenets_kontseptsiya_rozvyvalnogo_navchannya.pdf
Завантажити (373kB) | Preview
Анотація
У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово-
теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 13 Трав 2016 09:48 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20945 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. 2016. № 47. С. 118–125. |