Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентнісна парадигма: потреба у докорінній модифікації

Вознюк О. В. (2016) Компетентнісна парадигма: потреба у докорінній модифікації. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: зб. наук.-метод.праць /за заг. ред. В.Є. Литнєва, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун... С. 37–42.

[thumbnail of ВОЗНЮК_Компетент_.2016.PDF]
Preview
pdf
ВОЗНЮК_Компетент_.2016.PDF

Завантажити (520kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:03
Оновлення: 17 Трав 2016 12:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20963
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Компетентнісна парадигма: потреба у докорінній модифікації. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: зб. наук.-метод.праць /за заг. ред. В.Є. Литнєва, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун.. 2016.. С. 37–42.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу