Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми

Вознюк О. В. (2014) Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми. Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. № 6. С. 44–62.

[thumbnail of Вознюк_МАН_стаття_2014.PDF]
Preview
pdf
Вознюк_МАН_стаття_2014.PDF

Завантажити (497kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується думка про те, що сучасна освіта, як і наука, переходить до нової педагогічної парадигми, в рамках якої виявляється необхідність введення спеціальної навчальної дисципліни – парадоксоведення, подібно до містичного богослов'я, яке є навчальним предметом у релігійних навчальних закладах. Концептуалізуются нові педагогічні напрями – метаморфозна педагогіка та педагогіка життєвих фактів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: парадокс; онтологічні та семантичні парадокси; парадоксоведення; парадоксальне мислення; гуманітарне та природниче знання; педагогіка життєвих фактів; метаморфозна педагогіка.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:04
Оновлення: 17 Трав 2016 12:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20964
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми. Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. 2014. № 6. С. 44–62.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу