Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні аспекти постнекласичної педагогіки

Вознюк О. В. (2015) Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. № 85. С. 21–31.

[thumbnail of Вознюк_Стаття_Спецвипуск.PDF]
Preview
pdf
Вознюк_Стаття_Спецвипуск.PDF

Завантажити (460kB) | Preview

Анотація

Розглядаються основні аспекти постнекласичної педагогіки на основі міждисциплінарних узагальнень та фундаментальної методологічної бази – універсальної парадигми розвитку. Робиться висновок про становлення та розвиток нової постнекласичної наукової парадигми, що позначається на докорінному зрушенні суспільної рефлексії й суспільної свідомості від субстратно-речовинної, суб’єкт-об’єктної до субстанціонально-польової, резонансної суб'єкт-суб'єктної парадигми пізнання, від дискретно-атомарно-фрагментарного до цілісно-континуального світосприйняття, світобачення, світорозуміння.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: системна криза освіти, освітня парадигма, постнекласична наука та педагогіка, тестові процедури
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:06
Оновлення: 17 Трав 2016 12:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20967
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. 2015. № 85. С. 21–31.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу