Бурська О. П. (2007) Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 73–75.
Preview
9.pdf
Завантажити (115kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми виконавської підготовки студентів на основі формування художньо-інтонаційної слухової свідомості. Розглядаються змістові особливості виконавського пізнання музики, методика формування слухомисленнєвих стратегій в контексті художньо-інтонаційних завдань.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:54 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2160 |