Бурська О. П. (2007) Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. pp. 73-75.
Preview
9.pdf
Download (115kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена дослідженню проблеми виконавської підготовки студентів на основі формування художньо-інтонаційної слухової свідомості. Розглядаються змістові особливості виконавського пізнання музики, методика формування слухомисленнєвих стратегій в контексті художньо-інтонаційних завдань.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | Т.П. Войтко |
| Date Deposited: | 18 Nov 2008 12:54 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 21:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2160 |
| ДСТУ 8302:2015: | Бурська О. П. Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 35. pp. 73-75. |


