Арешонков В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету. № 2(9). С. 185–191.
Трансформація змісту предмета суспільствознавство.pdf
Завантажити (83kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета "Суспільствознавство" у період 1963-1975 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його навчання. Зроблено висновки про те, що зміни навчального змісту у програмах 60-х - 70-х рр. були зумовлені трьома головними чинниками - змінами політико-ідеологічної кон'юнктури в державі; оновленням завдань, що стояли перед освітою; удосконаленням змісту за результатами практики навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Світлана Чорновіл |
Дата подачі: | 22 Серп 2016 13:03 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21769 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету. 2013. № 2(9). С. 185–191. |