Арешонков В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання». Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди.. № 34. С. 23–34.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА_Теорія та методика навчання та виховання_2013_34_5.pdf
Завантажити (385kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета
«Суспільствознавство» в період 1976–1986 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його викладання.
Зроблено висновки про те, що позитивним досвідом цього періоду став організаційно-методичний складник роботи над удосконаленням змісту суспільствознавства: обговорення проблем на конференціях, семінарах і нарадах; експериментальна апробація інновацій, зворотний зв’язок між укладачами програм та вчителями – практиками; використання науково-методичної періодики для поширення передового педагогічного досвіду навчання
суспільствознавства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Світлана Чорновіл |
Дата подачі: | 22 Серп 2016 13:29 |
Оновлення: | 22 Серп 2016 13:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21770 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1976–1986) у межах радянської «Школи навчання». Теорія та методика навчання та виховання. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди.. 2013. № 34. С. 23–34. |