Арешонков В. Ю. (2014) Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. Педагогічний дискурс. № 17. С. 9–14.
Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета_Педагогічний дискурс_2014_17_3.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
У статті досліджуються процес формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х рр. ХХ ст. на основі гуманізації навчання. Зроблено висновок, що задекларований цивілізаційний підхід, покладений в основу курсу, на практиці протягом 90-х років масово не реалізовувався, оскільки від учителя вимагався такий зміст викладання, який він
не мав реальної можливості усвідомити сам. Інтеграція змісту відбувалася з урахуванням поєднання знань з антропології, медицини, психології, філософії, соціально-політичних, правових, економічних наук.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, зміст освіти, людина і суспільство |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Світлана Чорновіл |
Дата подачі: | 22 Серп 2016 13:42 |
Оновлення: | 22 Серп 2016 13:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21771 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст.. Педагогічний дискурс. 2014. № 17. С. 9–14. |