Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст.

Арешонков В. Ю. (2014) Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. Педагогічний дискурс. № 17. С. 9–14.

[thumbnail of Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета_Педагогічний дискурс_2014_17_3.pdf]
Preview
pdf
Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета_Педагогічний дискурс_2014_17_3.pdf

Завантажити (277kB) | Preview

Анотація

У статті досліджуються процес формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х рр. ХХ ст. на основі гуманізації навчання. Зроблено висновок, що задекларований цивілізаційний підхід, покладений в основу курсу, на практиці протягом 90-х років масово не реалізовувався, оскільки від учителя вимагався такий зміст викладання, який він
не мав реальної можливості усвідомити сам. Інтеграція змісту відбувалася з урахуванням поєднання знань з антропології, медицини, психології, філософії, соціально-політичних, правових, економічних наук.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, зміст освіти, людина і суспільство
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Світлана Чорновіл
Дата подачі: 22 Серп 2016 13:42
Оновлення: 22 Серп 2016 13:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21771
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст.. Педагогічний дискурс. 2014. № 17. С. 9–14.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу