Арешонков В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок. № 3. С. 91–95.
Preview
ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ_Молодь і ринок_2012_3_21.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглядається перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 20х
рр. ХХ ст. для сьогодення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавча освіта, зміст освіти, комплексна система навчання, інтегрований курс. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Світлана Чорновіл |
Дата подачі: | 22 Серп 2016 13:46 |
Оновлення: | 22 Серп 2016 13:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21774 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок. 2012. № 3. С. 91–95. |