Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення

Арешонков В. Ю. (2012) Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок. № 3. С. 91–95.

[thumbnail of ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ_Молодь і ринок_2012_3_21.pdf]
Preview
pdf
ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ_Молодь і ринок_2012_3_21.pdf

Завантажити (255kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглядається перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 20х
рр. ХХ ст. для сьогодення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавча освіта, зміст освіти, комплексна система навчання, інтегрований курс.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Світлана Чорновіл
Дата подачі: 22 Серп 2016 13:46
Оновлення: 22 Серп 2016 13:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21774
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення. Молодь і ринок. 2012. № 3. С. 91–95.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу