Григор’єва Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 148–152.
Preview
2222.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті автор розглядає питання підготовки вчителя-філолога до навчання дорослих, висвітлює педагогічні умови ефективного навчання дорослих, визначає виконавчі функції вчителя у дорослій аудиторії. На підставі аналізу характерних особливостей, індивідуальних рис дорослого слухача, що визначають ставлення особистості до навчання, окреслено основні принципи навчання, які сприятимуть ефективності навчального процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 09:41 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2185 |