Kilianska–Przybylo Grazyna (2016) Making Implicit Knowledge Explicit. The Results of the Longitudinal Study into EFL Teacher Cognition. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 18–24. ISSN 2076-6173.
5.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
The article presents the results of a three-year study carried out among the students of English participating in a
teacher training course. The aim of the article is to indicate how teacher trainees’ cognition evolved as a result
of formal training and exposure to awareness – raising tasks. Another objective is to present students’ perception
of teaching/learning process and evaluation of their own professional development. Data were gathered by
means of students’ written feedback in the form of short questionnaires and self-reports.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | teacher cognition, teacher knowledge construction, conceptual framework, BAK system |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Вер 2016 13:53 |
Оновлення: | 18 Вер 2016 13:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21929 |
ДСТУ 8302:2015: | Kilianska–Przybylo Grazyna Making Implicit Knowledge Explicit. The Results of the Longitudinal Study into EFL Teacher Cognition. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 18–24. |