Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Making implicit knowledge explicit. The results of the longitudinal study into EFL teacher cognition

Kilianska–Przybylo G. (2016) Making implicit knowledge explicit. The results of the longitudinal study into EFL teacher cognition. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 83. С. 18–24. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 5.pdf]
Preview
Текст
5.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

The article presents the results of a three-year study carried out among the students of English participating in a
teacher training course. The aim of the article is to indicate how teacher trainees’ cognition evolved as a result
of formal training and exposure to awareness – raising tasks. Another objective is to present students’ perception
of teaching/learning process and evaluation of their own professional development. Data were gathered by
means of students’ written feedback in the form of short questionnaires and self-reports.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: teacher cognition, teacher knowledge construction, conceptual framework, BAK system
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 13:53
Оновлення: 04 Вер 2025 21:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21929
ДСТУ 8302:2015: Kilianska–Przybylo G. Making implicit knowledge explicit. The results of the longitudinal study into EFL teacher cognition. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2016. № 83. С. 18–24.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу