Гамза А. В. (2016) Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 39–43. ISSN 2076-6173.
8.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті визначено та науково обґрунтовано важливість методики опрацювання матеріалу
словниково-логічних вправ у процесі аналізу тексту молодшими школярами; розкрито сутність змісту
поняття ''мовна логіка молодшого школяра''; з’ясовано результативність словниково-логічних вправ, як
невід'ємного элементу збагачення словникового запасу молодшого школяра. У статті розглянуто
систему словниково-логічних вправ, що сприятимуть формуванню мовних навичок молодших школярів
при аналізі текстів. Доведено важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ,
як результату при побудові власних висловлювань
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мова, мовлення, мовна логіка молодшого школяра, текст, зв'язне мовлення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Вер 2016 14:14 |
Оновлення: | 18 Вер 2016 14:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21934 |
ДСТУ 8302:2015: | Гамза А. В. Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 39–43. |