Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови

Гамза А. В. (2016) Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 39–43. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті визначено та науково обґрунтовано важливість методики опрацювання матеріалу
словниково-логічних вправ у процесі аналізу тексту молодшими школярами; розкрито сутність змісту
поняття ''мовна логіка молодшого школяра''; з’ясовано результативність словниково-логічних вправ, як
невід'ємного элементу збагачення словникового запасу молодшого школяра. У статті розглянуто
систему словниково-логічних вправ, що сприятимуть формуванню мовних навичок молодших школярів
при аналізі текстів. Доведено важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ,
як результату при побудові власних висловлювань

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мова, мовлення, мовна логіка молодшого школяра, текст, зв'язне мовлення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Вер 2016 14:14
Оновлення: 18 Вер 2016 14:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21934
ДСТУ 8302:2015: Гамза А. В. Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 39–43.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу