Ляпунова В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 84–89. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на
початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому
дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування
толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та
педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ,
мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на
формування толерантної поведінки дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | формування толерантності, оцінка, оціночні судження, морально-оціночні судження, педагогічна оцінка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Вер 2016 15:19 |
Оновлення: | 18 Вер 2016 15:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21941 |
ДСТУ 8302:2015: | Ляпунова В. А. Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 84–89. |