Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів

Павлик Н. П. (2016) Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 102–106. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті визначено методику проведення експертного оцінювання ролі та факторів неформальної освіти
у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів; охарактеризовано теоретичні передумови
застосування методу експертного оцінювання; описано його функції та технологізовані компоненти
структури. Розкрито зміст і методи формування вибіркової сукупності експертів; наведено результати
проектування анкети експертного оцінювання ролі неформальної освіти у професійному зростанні
майбутніх фахівців соціальної сфери.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експертне оцінювання, неформальна освіта, фахова підготовка, майбутні соціальні педагоги
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Вер 2016 19:42
Оновлення: 19 Вер 2016 19:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21944
ДСТУ 8302:2015: Павлик Н. П. Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 102–106.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу