Павлик Н. П. (2016) Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 102–106. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті визначено методику проведення експертного оцінювання ролі та факторів неформальної освіти
у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів; охарактеризовано теоретичні передумови
застосування методу експертного оцінювання; описано його функції та технологізовані компоненти
структури. Розкрито зміст і методи формування вибіркової сукупності експертів; наведено результати
проектування анкети експертного оцінювання ролі неформальної освіти у професійному зростанні
майбутніх фахівців соціальної сфери.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | експертне оцінювання, неформальна освіта, фахова підготовка, майбутні соціальні педагоги |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Вер 2016 19:42 |
Оновлення: | 19 Вер 2016 19:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21944 |
ДСТУ 8302:2015: | Павлик Н. П. Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 102–106. |